tisdag 19 juli 2011

Hösten

Oh my, jag tror den här sensommaren och hösten kommer bli pretty damn awesome! Allt inleds med Nolle-p, sen ska jag flytta, vi ska anordna en grym arbetsmarknadsdag för alla på SKA och så fyller jag ju år också. Dessutom planerar jag fortsätta mitt arbete i jouren och i Norrköping Pride (dock i något mindre skala).

Utöver det så blir det en faddersittning, förhoppningsvis en liten inflyttningsfest och så ska jag på Halloweensittningen på vårt kära kårhus. Skulle vara gött med en ärtor&punsch-sittning också. S ska nog ha 25-årsfest. Och så hoppas jag på en del helger i Sthlm. Och minst en Skånevisit.

Och så skolan då förstås - var inne och kikade på vårt första kurs och kände att jag längtade. Ska bli kul att köra igång igen, både med det vanliga och med b-uppsatsen! Skolmässigt är mitt mål att få VG och att förbättra mina prestationer på forumen.

2 kommentarer:

  1. Svar: ja, billig är den ju helt klart. Och så skönt med ett litet pentry så man kan laga till sig lite småsaker utan att behöva gå till det gemensamma köket. Det braiga med korridor är väl att man lär känna lite fler personer också!? Väntar fortfarande på svar om den då tiden för ansökan inte gått ut än, så får se ifall jag får den eller ej. Och om hunden får bo där, men det hoppas jag :)

    Men var ska du flytta nu? Jättenyfiken!

    SvaraRadera
  2. Svar: Åh, ska du bo i Oxelbergen? vad fusk! Ville gärna bott där jag också då det verkar vara ett fint och bra område. Prifö hade jag ja och jag tycker de har varit bra. Trevliga och hjälpsamma.. Plus i kanten att jag fick tapetsera om bäst jag ville ;P

    Jag hoppas du lägger upp bilder här sen så man får se lägenheten :)

    SvaraRadera