torsdag 14 juli 2011

Att längta

Är väldigt bra på att längta framåt och bortåt. Jobbar på att lära mig att leva mer i nuet (klyscha men sant faktiskt, som de flesta andra klyschor) men det finns vissa saker som det faktiskt är legitimt att längta till eller efter. Till exempel:

1. Stockholm Pride. För att det är bland det bästa jag vet i världen.
2. Att Sanna flyttar till Sthlm. För att det kommer bli fett!!!
3. Att själv flytta. För att jag längtat så länge.
4. Tills nästa helg då vi ska ha SKAnsen-dejt. För att det är 4 av Norrköpings finaste människor!

Men förutom att längta till dessa grejer är jag nöjd med min pågående semester också. Har varit på Österlen och ikväll blir det kalas och idag ska jag slipa och måla mitt loppis-skåp. Och ta tag i jobbet. Det ska jag. Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar