lördag 2 juli 2011

Ett fint dygn

Trotsar åskan och fördriver som vanligt tiden med att slösurfa.

Har spenderat ett härligt dygn på Österlen, firat min mosters husköp och även överraskat henne med middag och grejer. Inklusive att hoppa upp bakom en mur och ropa "HURRA!!!". Fått träffa 3 mostrar på samma gång - lyx ♥. Det kan även vara så att jag ledde de närvarande i en freebasad version av "Armen i vinkel, blicken i skyn...!!!" osv. Mkt nöjd. Tillbaka i Lund har jag träffat min allra bästaste Fru Trä på stammisstället Mondo. Vi konstaterade att vi nog blivit vuxna... hu.

Nu är då tanken att jag ska åka till Malmö för partaj med de bästa som eventuellt ska sluta i nyinvigningen av Wonk - problemet är att det spöregnat de senaste timmarna. Såatteh... Kan ej lämna huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar