måndag 25 april 2011

www.självömkan.se

Dålig kväll blev orolig natt som blev dyster dag. Vaknade inatt av att jag låg med huvudet i fotändan av sängen? Drömde även konstig (återkommande) dröm om mig själv i nån kyrka eller dylik helig plats enbart iförd trosor, letandes efter något. Ville ut i kryddträdgården?

Skulle åkt hem i påsk då ja... Vet ej hur jag lyckades förtränga denna helg. Hoppas på att lära mig av detta misstag. Saknar nu ca alla släktingar, familjemedlemmar och vänner som det känns som det var minst tusen år sedan jag träffade.

Det är jobbigt att vara så kluven. Jag vill ju bo här, Norrköping känns mer hemma än vad Lund nånsin gjort. Förmodligen för att jag varit så tillfällig i Lund och aldrig haft mitt eget. Att bo där hemma känns ju i nuläget inte som ett alternativ. Äh, jag vet inte. Vart jag än är längtar jag ju lite till det andra stället och allt som finns där. Om det bara var lite närmare och lite billigare och jag hade lite fler lediga helger...

1 kommentar:

  1. puh, vi kan andas ut!!!!!!!!!!!!!!!!!! pokmop

    SvaraRadera