onsdag 27 april 2011

Mer tiiiiiid!

Alltså. Varfööööör skare va så himlans svårt att få tiden att gå ihop? Jag skulle vilja be om fler dagar varje vecka, tack. Hur ska en kunna välja när det finns så mycket bra & kul en vill göra? Jag vill vara aktiv i jouren och Amnesty och RFSL ungdom och vara studentrepresentant och ordförande och fadderist och va med i Nkpg Pride och vara mer engagerad i StuFF och... men det hinner jag ju inte. Så jag måste ju välja. Men det är så himla trist och framför allt SVÅRT att behöva välja bort nånting?! Måste hinna plugga också... (ser framför mig hur mina päron oroar sig för att studierna inte sköts - ingen fara, jag fick vg på förra kursen! :P den här däremot... närå. detta fixar vi!) och så gärna vila lite med. Och träffa vännerna. Och så. Men fan. Beslutsångest.

1 kommentar:

  1. skulle precis moralpredika när jag läste fortsättningen!!! pokm

    SvaraRadera