fredag 29 april 2011

Skulle behöva ett gäng cheerleaders idag...

Nä, nu tog jag bort allt jag skrivit precis för att det blev så jävla deppigt. Den här veckan har varit både jättebra och jättedålig. Dålig för att jag inte lyckats ta mig upp ur min påsksvacka (inkl sjukaste hemlängtan) och bra för att jag bl.a. haft givande styrelsemöte, filosoferat med fina människor och ätit massa god mat. Har dessutom haft minst ett hysteriskt skrattanfall.

Imorgon är det Valborg, då ska jag ta nya tag (alltså inte böla hela dan som idag) vi ska ha knytis-picknick och det kommer fint folk och jag ska kidnappa Astro när hon kommer dit och gosa med henne. Fina vänner har jag, det är jag glad för. Ännu bättre är att dom finns både här och hemma.

Kan inte va på topp alltid, va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar