söndag 17 april 2011

Just nu på Gripen

Just nu på Gripen har jag panikstädat köket.

(Och jag vet att alla senaste Just nu... varit gnäll och sura miner men alltså vi äääär väl ändå vuxna människor som kan städa upp efter oss? Det är liksom det som är kruxet med korridorslivet. Korridorarna är nice, och det är mysigt att det typ alltid finns någon att prata med,och min granne A spelar nästan aldrig lika hög musik längre - woop! Men detta eviga jävla bombnedslag i köket håller på att driva denna tjej till vansinne!!!)

1 kommentar:

  1. du får vara gnällig!! skulle även jag (inte hata;) men vara sjukt frustrerad över omogna vuxna som inte kan ta sitt j*vla ansvar att få det att funka o bara sköta sina vardagliga uppgifter i sitt egna hem, som man dessutom delar med andra. AHHHH sitter själv här nu o jagar upp mig på distans!

    SvaraRadera