måndag 19 december 2011

ett inlägg om mode...

Jag tror jag kollat för mycket på SVTs Fashion för jag känner stora behov av att förnya min stil. Detta sker med jämna mellanrum och brukar mynna ut i att jag köper ca 1 nytt plagg/smycke som jag sen aldrig använder... Men det här har ändå hållit i sig ett tag, tycker jag.

Det jag är mest sugen på just nu är lite nya armband och ringar (man kan aldrig ha för många!) och så har jag blivit galen i flanellskjortor med avklippta ärmar. Köpte en sån på Beyond Retro när jag var i Stockholm sist men känner att det är nåt t.o.m. jag skulle kunna fixa själv! Eller...? Dessutom sugen på att pierca mig i näsan men mina kära föräldrar, ni behöver inte få panik för det kommer jag aldrig våga.

Nu måste jag ju köpa en ny mobil men om det blir pengar över ska jag eventuellt köpa mig ett par Dr Martens i julklapp. Vill ha i svart eller rött eller som här; i blått. Ju mer jag tänker på det desto snyggare blir de blåa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar