onsdag 3 november 2010

Transcrrribe!

Jobbig söndag ledde till att jag inte var så pepp på den här veckan men är back on track nu. Kom tillbaka till mitt kära Norrpan vid lunchtid i måndags och kickstartade med att äntligen få tummen ur och gick ur Svenska kyrkan. Mkt nöjd, även om hon på församlingen försökte guilt-trippa mig in i det sista... (Pappa, du hade blivit vansinnig!) Fick ett G på vår första gruppuppgift också. :) Sen sprang jag en sväng på stan, och hastade ner till Bomull och lyckades sweet-talka mig till en diktafon efter att dyrt och heligt LOVAT att jag skulle komma tillbaka med den klockan åtta följande morgon.

Gick hem till mig och hade intervjun som jag sedan har spenderat både igår & idag med att transkribera (med ett välförtjänt avbrott för Vegetarisk afton hos Becca med supergod mat och fint sällskap, som vanligt. Kan vara det bästa vi nånsin bestämt oss för!). Oh my gawd alltså. Jävlar vad det tar tid att transkribera! Det är så roligt för typ alla i klassen uppdaterar sin facebook med diverse ömkliga statusrader... man blir helt tom i huvudet av det, så därför däckade jag på soffan i eftermiddags och har inte rört mig sen dess.

Nu ska jag vandra ut i mörkret (!) och handla lite grejor, det blir brödbak ikväll! Det här tänkte jag testa! Återkommer angående detta projekt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar