fredag 19 november 2010

hååålidääääj!

Har varit otroligt duktig både igår och idag och ätit låååångsamt och tuggat ordeeeeentligt så min stackars mage ska få vila från magkatarren. Givetvis har jag sköljt ner denna vältuggade mat med rödvin och kaffe. Hm. I see a problem. Men vissa saker vägrar jag fan ge upp!!!

Iallafall. Delkurs 2 är avklarad, och sista arbete gjort med gruppen. På måndag blir vi indelade på nytt. Spännande! Och forumet igår var det roligaste hittills. :)

Igår var även min tur att hosta Vegetarisk Afton. Fick vara hos S som var en excellent hjälp då jag inte hade nån koll whatsoever. Och ack vilken rolig kväll, som vanligt. Gud vilken tur att vi kom på denna fruktansvärt bra idé, nån sen natt på väg till Sveaskeppet... :) Igår bjöds det på skitsnack, skolsnack och extremt högljudda politiska diskussioner. Och ett par citat...

-Jag tycker absolut ni ska gå, tror det kommer bli bästa kvällen på Trappan i år!
-Ska du gå?
-Nä.

och

-...men bajset är ett faktum!

Nu åker jag på semester till Västerås och Stockholm! See you Tuesday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar