lördag 28 januari 2012

I want to be like you - cool and soft, not ordinary.

Ok. Kedja fast mig i lägenheten och tillåt mig inte att sätta foten på Åhléns. Känns ju jävligt unikt (not) att sukta efter färg såhär i slutet på januari men dessa grejer skulle göra sig exceptionellt bra hemma hos mig!


Är lite krångligt att få upp en taklampa i mitt kök tyvärr, annars vore den här drömmen!


Så då kanske en kunde kompenserat med den här. Tyvärr inte lika fin gul färg... men finns även i rött. Undrar hur den ser ut när den är tänd?


Dessa SKA jag köpa. Herregud vad fina dom är!!! Tänker några små att ha som frukostassietter och kanske en stor att ha som uppläggningsfat.


Mitt badrum är riktigt katastrofalt tråkigt just nu. Den här korgen hade förgyllt min förvaringshylla.


Försöker tänkte outside the box i min kommande tavelvägg och tänker att denna spegel skulle platsa där. Fast vid närmare eftertanke är alla ramarna i mörkt trä och guld så kanske inte...

Hur som helst, ser ni mig på stan med nåt stirrigt i blicken så tackla mig och hindra mig från att gå in på Åhléns. Orkar inte en månad till utan pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar