torsdag 26 januari 2012

2012 - en början

2012 har inletts av en jäkla berg- och dalbana. Men för att kompensera förra gnällinlägget ska jag nu fokusera på allt det positiva som hänt. Jag har t.ex. varit på första delen av en feministisk kurs med Vänsterpartiet. Sjukt peppande och härligt kommer det bli. Har även varit på mitt första möte som studentrepresentant i jämställdhetsgruppen på LIU, vilket jag också tror kommer bli riktigt givande och spännande. 2012 är feminismens år, helt enkelt! Sen har jag firat Sanna som fylde 25, varit på årets första veg afton och även blivit bjuden på söndagsscones. Och idag blev fick jag förnyat förtroende på ordförande i SKA-sektionen och kommer därför sitta ännu ett år. Åh vad kul det ska bli!

Nu ska jag fira detta med att ta på mig myskläder, laga god middag och sen spendera hela kvällen med att läsa inredningstidningar. Imorgon börjar allvaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar