tisdag 31 maj 2011

En liten kärleksförklaring till Samhälls- och kulturanalys

Efter 3 dagar och sjukligt mycket plugg börjar jag lugna mig angående hemtentan och tar en välförtjänt vilomorgon. Har varit mycket gnäll senaste veckan, och jag är inte helt 100% tillbaka riktigt än. Någonting som gör mig glad är dock faktiskt denna hemtenta. Den gör mig naturligtvis även stressad, förvirrad och förbannad också, men det är en så sjuk känsla när en sitter och läser och verkligen börjar TÄNKA och liksom förstå massa saker och ifrågasätta och se samband. Dessutom har jag haft chansen att diskutera massor eftersom vi är några som pluggat tillsammans - det hjälper för att räta ut tankarna. Mycket nöjd. Gud vad jag har lärt mig mycket det här första året! Älskar SKA! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar