onsdag 18 maj 2011

Dagens...

Dagens humör: Lite seg, men glad.
Dagens borde: PLUGGA. Som alla andra dagar...
Dagens frisyr: Nytvättat = kaoz i mitt vanlig lilla rockabilly-inspirerade hårband. Och i stort behov av färgning.
Dagens smink: Märks att jag tog denna listan av en bloggbrud va? En liten mascara och en liten eyeliner. SOm ca alla andra dagar i mitt liv.
Dagens klädsel: WonderWoman-tishan,jeans, skitiga converse och min fejk-skinnjacka (som jag en gång hade på en vegomässa... inte mitt smartaste drag. fick hatblickar.)
Dagens favoritlåt: Den här.
Dagens planer: Har hängt lite med härligt folk, ska strax fortsätta med sektionens stadgerevidering och ikväll har jag jouren.
Dagens vill ha: Ett pluggryck med motivation som håller i sig!
Dagens längtan: HEM!
Dagens beroende: Kaffe. Som alla dagar. :)
Dagens tråkigaste: Att jag känner mig så seg. Så jävla tråkig känsla.
Helgens bästa: Att vi ska fira pappas födelsedag = god mat, vin, bästa släkten, bästa päronen.
Helgens mest efterlängtade: Snacka skit med päronen.
Helgens pinsammaste: Har inte varit helg än, så jag hoppas väl på inga pinsamheter!
Dagens motto: You can do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar