torsdag 12 maj 2011

Dagens värda - en lista.

1. Jag fick ett jobb.
2. Jag fick godkänt på forumet.
3. Jag har en fin klass som får mig att må bra.
4. Jag åt tacos till middag.
5. Jag drack kaffe och åt choklad.
6. Jag har skrivit på essän.
7. Folk tyckte min bild var rolig som jag laddade upp på fejjan.
8. Jag går en utbildning som får mig att ifrågasätta allt jag tar för givet.
9. En gammal bekant till mig har tipsat mig om typ 20 olika artister och band inom alternative country-genren och det visar sig att vi gillar precis samma sorts musik = jag har timmar av njutning framför mig!
10. Jag ska gå ut och gå med en bra människa nu.

3 kommentarer:

  1. musik som jag gillar?? Behöver lite nytt. pokm

    SvaraRadera
  2. kanske, kan spela när jag kommer hem. tror du hade gillat en del iallafall :)

    SvaraRadera
  3. Du är en driftig, inspirerande, hängiven, mysig, härlig o bra människa som gör mig GLAD!!! Grattis till oss som har jobb i sommar och får anledning att ses mer=D <3

    SvaraRadera