söndag 20 februari 2011

Vad som hänt sen sist

Fick klagomål från min moder pga den låga aktiviteten här, men jag den här veckan passerade i en faslig fart och jag har haft fullt upp. Gaygala och Vegetarisk Afton låter både glamoröst och fabulöst, men har varit en hel del vardagssysslor som styrelsemöte, forum och blivande fadderist-möte. I fredags kom Sanna hit för GUs RÅM så henne har jag haft lyxen av att få träffa även denna helg. :) Har knappt rört mig utanför mina 17 kvadrat och inatt ske det bli -14. Buhuuu. Då tänker jag på följande för att värma mig: hur fint det var på Gaygalan när Mona Sahlin fick en stående ovation hur länge som helst. Hur fint det var att fördrinka med mina älsklingar i Sthlm. Hur fint (och gott!) det var på senaste veg afton och hur fruktansvärt mysigt jag och Astro hade det när vi halvsov i en fåtölj när dom flesta hade gått hem. Och sen tänker jag på hur lägligt det var att dagen efter mina och Beckas drömmar om ugnsbakad falukorv så fick jag nys om denna nya produkt:



Veckan som kommer bjuder: gruppmöten, handledning och plugg, studiebesök på Stadsarkivet, fadderi-filmande, möte med Trappan, INSEKT-möte och 90-talsfest.

Nu ska jag se klart Velvet Goldmine (åh, nostalgi!) och sen stryka lite. Imorgon ska jag köpa 1 kg apelsiner och c-vitaminchocka min förkylda kropp. Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar