onsdag 2 februari 2011

Bosdotter vs Blondinbella

En liten jämförelse av två veckor:

Ms Blondinbellas vecka:
Trots att jag landade från USA idag så har jag en fullspäckad vecka som väntar;
Tisdag: Stockholm Fashion week på Berns, Noir&Blanc
Onsdag: Fixa naglarna hos Gunilla, event på Sturecompagniet för Egoboost Magazine
Torsdag: Intervjuas av Nöjesguiden, Entreprenörsgala i Blå Hallen
Fredag: Flyg till Amsterdam 15.00. Där väntar Fashion week, ska på Björn Borgs visning
Söndag: Lämnar Amsterdam, tillbaka till Stockholm.

Ms Bosdotters vecka:
Trots min magsjuka i helgen har jag en fullspäckad vecka som väntar;
Tisdag: Grupparbete och föreläsning.
Onsdag: Grupparbete och föreläsning. Sedan styrelsemöte för sektionen följt av programgruppsmöte med Norrköping Pride.
Torsdag: Grupparbete. Veg-middag på indisk restaurang i glamorösa Linköping.
Fredag: Handledning och grupparbete. På Spåret på kvällen!
Lördag: Utbildning för telefonjoursarbete 10-16.
Söndag: Storhandling.

Jag tror jag låter våra veckor tala för sig själv faktiskt. Och ja, ni anar mer än en hint av spydighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar