onsdag 22 december 2010

Året som gick - Maj

Och sen var det maj och vi begav oss så sakta hemåt. Sista kvällen i Sydney satt vi vid Operahuset, och jag tror inte vi pratade så mycket utan bara satt och tänkte över allt som hänt...




och tog en töntig bild med våra bästa kakor! ;)



Och sen var det dags för underbara Hong Kong! Där fanns det mycket av nästan allt. Mycket lasershows.


Mycket konstigt mat.


Mycket skepticism angående ovan nämnda mat.


Mycket neon.


Mycket konstiga djur.


Mycket prylar.


Mycket buddhas.



Mycket skabbigt (här bodde vi).


Mycket skyltar.


...men väldigt LITE plats i badrummet!!


Och så åt vi vår sista kinesiska måltid och flög hemåt.


Och sen måste jag ha hamnat i nån slags fotografikoma för jag kan inte hitta en enda annan bild från maj... Jag var väl för upptagen med att ta igen all tid jag missat med vännerna och familjen... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar