onsdag 29 december 2010

Året som gick - Juli

Jag led fortfarande av fotografiutmattning en bit in i juli, verkar det som, och jag spenderade en hel del tid med mina fina gruppmedlemmar i var älskhatade cell... Och sen fick jag ett väldigt efterlängtat besked...



Och så hade jag en nära-döden-upplevelse!!!



Så var det äntligen dags för sommarens höjdpunkt: Pride! I år var det dessutom så fantastiskt att ett gäng vackra människor dragit igång världens bästa queerfestival- Queertopia!



Där vi fick världens finaste armband!


På Queertopia blev jag sjuk (sämsta timingen ever) men följande underbara människor piggade upp mig i all misär:













Det var sommar!



Och galna nätter fyllda av musik, dans och gränslös kärlek. Fabulöst!


Det slutade dock i MISÄR - ösregn sista natten, iskalla tåg. Vi var trötta, hungriga och gnälliga men vi var iallafall på väg till Stockholm Pride! Där hyrde vi en lägenhet och varje morgon såg ut såhär:



Vi hängde i Pride House hela dagarna :)


Och var på älskade Hallongrottan!


Hängde i parken på kvällarna...


Och var på tjejfesten. Hade så förbannat kul att jag inte tog en enda bild...:)

...och så var det dags för parad! Jag hade dreadsen :)


Och paraden var som vanligt en blandning av gråt...


...och fest!


Träffade 2 av dom bästa Annorna jag vet!


Osså fick jag klä ut mig till sjöman! Här poserar jag vid mitt skepp.

1 kommentar:

  1. Åh, fina. Jag saknar dig! Synd att vi inte hann träffas i julas. Jag kom ju inte till Malmö pga vädret.

    SvaraRadera