torsdag 30 december 2010

Året som gick - Augusti

Jag fuskade lite, paraden under pride var faktiskt under de första dagarna i augusti... Nåväl. Resten av augusti spenderades i ett virrvarr av känslor... det var inte en helt lätt månad, och dom runt omkring mig fick nog utstå en hel del. Tack för att ni pallade med mig!

Mamma fyllde år och vi åkte Rundan i Malmö!


Sen var det kalas :)


Jag var splittrad!



Och min bästa Fru Trä bjöd till kräftskiva!




Vi körde upp till Norrköping med mitt lilla flyttlass och jag var nervös...


...varm, och tyckte det var lite pinigt att päronen var med...


...och sen väääldigt skeptisk till mitt rum.

Men det blev bra till slut! Och jag gillade det jag såg av stan :)


Jag pluggade som fan och fick VG, läste peppande böcker och drömde om revolution och lämnade in min uppsats precis innan jag flyttade på riktigt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar