fredag 3 september 2010

Rapport från Nolle-p

Idag är det fredag, vilket innebär att vi ska få en introduktion till vårt första fältarbete (en observation) och att det ikväll bjuds på FULsittning. En FULsittning är, om jag har förstått det hela rätt, en mer avslappnad sittning med två rätter och en hel del gyckel. :) Vi ska på fördrink hos våra faddrar där vi ska få lära oss diverse nödvändigheter inför kvällen... Idag är det dessutom Bad Taste-tema och jag och några av girlsen från klassen var och fyndade grejor på Myrorna igår. Bildbevis kommer, jag lovar! Gud vad vi skrattade åt varandra!

Igår hade vi pubrunda och delades in i mixade lag. Vi var SKA:are, socionomer, miljövetare, lärare och KSM:are i vårt lag. Jag kom med två sjukt sköna brudar från min klass. :)

Tydligen ska det även hinnas med att plugga..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar