fredag 17 september 2010

Liten update


Denna lampa är så FAB!!!

Veckan har pendlat mellan bra och dålig, och även om jag är glad att nolle-p är slut blir det rätt tomt, och jag saknar er där hemma i min vardag..! Det har promenerats en del fina promenixar runt Strömmen. Ska ta med kameran dit snarast, för åh..!

Pluggat mycket också, och har flera grejer som måste förberedas, finputsas och skrivas. Just nu är det mest metod, vilket innebär att det är svårt att greppa. Nog att etiska aspekter är intressant, men grundad teori... Jag vet att jag måste kunna det, men damn! Jag vill ju skriva om mina hjärtefrågor!

På söndag är det ju f.ö. val om nu nån jävel lyckats missa det. Glöm inte rösta. Strunta inte i det. Var jävligt tacksam för att du ens har chansen att rösta!

& sist men inte minst smider jag planer. Men det är inget som kan avslöjas, så håll utkik. hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar