måndag 6 september 2010

Ett inlägg med fokus på mina känslor

Eftersom min kära Sanna Lindskog har efterfrågat ett inlägg där jag berättar om mina KÄNSLOR ska hon naturligtvis få det! (Det känns inte alls krystat, det här...)

Ehm, nämensåatteeehhh... Det känns la bra?! Jag vet inte. Det känns skitkonstigt att jag bara varit här en vecka. För det har hänt så himla mycket. Jag längtar faktiskt inte hem, vilket egentligen är förvånande. Men det är ju verkligen asskönt att jag inte gör det, och det kanske tyder på att det här kan bli bra? Klassen verkar bra, har hittat en del som jag hoppas jag kommer kunna hänga med, sjukt fina och bra människor verkar dom vara... :) Så det gör ju det hela lite lättare!

Jag har pratat lite med en tjej på QX om att starta ett litet queert nätverk som är ute på små mini-aktioner och queerar stan... Så det hoppas jag på. Även fått erbjudande om att jobba med HBT-jouren som finns här i Norrpan, som är en del av RFSL (tror jag). Är fruktansvärt glad över det (!!!) och hoppas verkligen det kommer bli av för det är ju precis sånt jag vill jobba med. Åh. :) När vi ändå är inne på sånt som är queer så är det Kalasmottagning imorgon (mässa o grejor) och då ska jag även gå med i SFQ. Vet inte hur aktiva dom är just nu, men avdelningen vid LIU fick pris förra året för att dom gjort så mycket för att förbättra för hbtq-studenter vid LIU så jag hoppas dom fortfarande är peppade för det är jag!

Är även nöjd över att observationen vi gjorde idag gick över förväntan. Även stressad över att vi har 3 uppgifter som ska vara klara innan September är slut. Och så är jag irriterad för att vi inte fått våra id-kort, så vi i Nollan är helt handikappade och kan inte boka salar, låna böcker osv.

Få se nu'rå: jag är glad, förväntansfull, peppad, stressad, irriterad, nöjd. Men nånting säger mig att Lindskog icke kommer bli nöjd...!

1 kommentar:

  1. ÄR MKT NÖJD!

    Låter som att du trivs, i varje fall. Och att du kanske inte hunnit analysera alla dina känslor än, Jag tycker du är en tuff tjej, Anna!

    SvaraRadera