lördag 7 augusti 2010

Magkatarren & jag

Eftersom de flesta vettiga människor verkar ha gått och lagt sig alt. är ute och partajar får jag vädra lite här.

Har inlett mina 2 vita veckor. Mycket välbehövligt med tanke på hur jag ätit och druckit of lately. Magkatarren är ett faktum. Och med tanke på hur min det kändes i den lille stackaren när jag nyss insåg hur extremt lite tid jag har kvar här hemma innan jag flyttar - och de sjuka mängder grejor jag måste hinna med innan dess - är det nog rätt klokt att undvika alkohol ett tag.

Min att göra-lista ä outta this world. Och älskar den hemska cirkeln av att vara stressad->ej kunna somna->ligga vaken tills sent på natten->inte orka gå upp i tid->bli stressed för att dagen försvinner. Osså på't igen!

Nu kör jag igång ett gammalt Lantz i P1 och hoppas på att kunna somna. Håll tummarna, plz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar