måndag 2 augusti 2010

Back to reality

Tillbaka i Skåneland efter 10 underbara, kärleksfyllda dagar på Queertopia och Pride. Det har känts annorlunda det här året. Tjejfesten var bästa kvällen, gud vad jag dansade!

Lite väl brutal ingång i det verkliga livet blev det dock idag: helt bedövad av åksjuketabletten vacklade jag av tåget, hastade hem och käkade och drack kaffe (Zoegas Skånerost in my heart for ever) och sen off to school. Teknik och feminism är inte min grej och vi har onlineseminarie imorgon och jag var nog inte till nån större nytta. Men lite fick vi gjort, och jag hoppas på bättre hjärnfunktion imorgon.

Om 10 dagar kör jag & päronen upp till Norrköping med första lasset. Ska bli så spännande att se mitt rum och min korridor. Blir en tripp till IKEA och jag hoppas på att kunna köpa en bäddsoffa... Idag fick jag även en uggle-kassabok av mams, så jag kan ha koll på mina utgifter.

För övrigt ser jag fram emot vindrickande imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar