måndag 26 september 2011

Tankesnurr

Helgen spenderades i Sthlm hos bästa Sanna. :) Det blev en riktig mat-helg, först middag på favvo-indiska (Indian Queen vid Hornstull - dör så gott!) och på lördagen gjorde vi sushi med fina Annorna. Asså... varför har ingen sagt att det är så lätt!? Vi gjorde säkert 100 bitar och sen var det full-blown matorgie.

I söndags när jag kom hem blev det verkligen back to reality då jag insåg att jag bara har 3 ynka dagar på mig att skriva individuella... plus att jag skulle behöva packa/tvätta/städa/flytta/ha forum/möte/träna.

Idag har jag dessutom varit på yoga! Det var rätt kul. Men jag fick asont i lill-ryggen. Har försökt googla runt och se om yoga är bra för skolios-ryggar, är det nån som vet får ni gärna säga till. Och så gjorde jag SJUKT god broccoli&ostsås. Längtar till lunchen imorgon!!!


Sushifesten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar