måndag 25 oktober 2010

I be havingz a fullspäckat schema

Kommer snart en liten bildbomb från helgens galenskaper! Har haft det helt sjukt bra och verkligen haft ASROLIGT, men nu är jag sliten och opepp och ynklig. Vill mest bara ligga i sängen och kanske gråta en skvätt, men istället står ett Norrköping Pride-möte på kvällens schema.

Imorgon är det sektionskväll, men jag tror det blir jag & Kvale & den kvalitativa forskningsintervjun för hela slanten. Släng in lite grupparbete idag, imorgon, onsdag och torsdag, osså slänger vi in ett jourmöte på onsdag kväll, ett forum och en brunch-föreläsning på torsdagen och sen avgår tåget hem på eftermiddagen och helgen bjuder på familjen, klippning, häng med snutten Lindskog, ett kalas och ett mormor-besök. Och förhoppningsvis ett IKEA-besök.

OBS azzå kommentarer är kul. Ifall ni undrade. Har fått typ 4 stycken sen jag började blogga. Ja, jag är bitter. Tur att jag bloggar mest för min egen skull för er kan en fan inte lita på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar