måndag 5 mars 2012

"Herregud, livet är ju det sjukast vi någonsin kommer uppleva hörni!"

Hej bloggen. Förlåt att du har blivit lite lidande hittills i år. Det är så himla mycket att göra hela tiden bara.

Just nu kämpar jag med min andra reflektion till vår kurs om hälsa. Väldigt många verkar tycka det är sjukt intressant, och jo visst är det ett nytt perspektiv som vi inte diskuterat så mycket tidigare, men jag har lite svårt att hitta motivationen. Förmodligen för att b-uppsatsen är det som snurrar mest i huvudet just nu. Är sjukt glad över att jag fått tag på en fjärde informant,och beroende på hur fredagens intervju går får jag avgöra om jag ska kämpa för att hitta ännu en.

Förra veckan bjöd på diverse höjdarmöten (overklighetsskänslan!), sektionsutbildning, plugg, spelkväll och mello-kväll. Den här veckan blir plugg, styrelsemöte, Spotlight-föreläsning, en sväng till Sthlm över internationella kvinnodagen och sedan togasittning på lördag. Och bokning av flygbiljetter.... :D Och jag ska förmodligen köpa ett par Dr Martens... :D

Det händer jättemycket spännande just nu - dock är inte allt officiellt än så ni får undra ett tag till (haha who am I kidding, alla som läser detta vet ju redan allt om mina små projekt... aja.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar