onsdag 22 februari 2012

Ordförandesnack

Den senaste tiden har jag lagt väldigt mycket energi och tid på arbetet med sektionen, tid som i ärlighetens namn borde lagts på plugg... Och så har det känts lite kämpigt, har varit stressad och fått jaga folk lite (delvis pga att jag själv glömt bort deadlines) och gått på långa möten och tragglat samma grejer och så har jag gnällt en massa om det förstås, hehe. Men så idag hade vi vårt lilla event för att få folk att fylla i NSI och det kom massvis med folk och nu har vi högst procent av alla på filosofiska fakulteten!!! 54% av oss har fyllt i enkäten bara under första veckan. Jag är så himla GLAD OCH STOLT över det arbete som styrelsen lagt ner för att få folk att förstå hur viktigt NSI är. :') Vårt mål är att 80% ska fylla i enkäten, och det känns fan inte omöjligt nu.

Sen hade vi styrelsemöte vilket inleddes av en kortare monolog hållen av yours truly. Så blir det ibland, men just idag handlade det om våra nya avtal med kåren. Jag tyckte det var ett givande möte, vi hann med mycket på relativt kort tid och tyckte ändå vi fick lite klarhet i vad vi ska syssla med. Dynamiken har förstås förändrats eftersom folk slutat, börjat samt roterat på poster, men jag har stora förhoppningar för det här verksamhetsåret. :) Är dessutom gruveligt glad att vi fått 2 nya ledamöter!

Så plötsligt blev sektionen något som GAV en massa energi istället. Konstigt. :)

ps. Maria, var det ngt sånt här du tänkte dig? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar