torsdag 10 mars 2011

Mitt nya nyttiga liv...typ.

Tiden rusar fram helt okontrollerat och det är redan torsdag. Helt sjukt. Helgen spenderades i Skånes varma famn, och det var alldeles, alldeles underbart. Väl tillbaka i lilla Norrpan kastades jag tillbaka in i vardagen och har knappt varit hemma. Imorgon är det SKA-dagen, följt av fest på kvällen, och det ska bli himla roligt tycker jag. Idag blir det alltså föreläsning, fix inför imorgon och så måste jag plugga. Min lördag är vigd åt en heldag på bibblan för jag börjar verkligen känna stressen inför kommande uppgift...

Eftersom jag aldrig får tummen ur och köper ett jädrans friskis-kort har jag nu gjort en deal med mig själv att sluta använda hissen på Gripen (förutom när jag bär något tungt). Och i linje med mitt nya nyttiga liv (LOL!) åt jag ekologisk hallon-a-fil med blåbär, äpple, mandlar och hemmagjord müsli till frulle. Duktighetspoäng, please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar