tisdag 4 januari 2011

Året som gick - December

Årets sista månad, och jag fick äntligen upp min adventsstjärna!


Hade en tvättkris!



Det var otroligt vackert vid Strömmen :)


Fast vissa dagar såg det ut såhär...


...och jag var alldeles besatt av istappar!


Vi kämpade med Grundad teori.


Jag köpte en julklapp till mig själv :)


Var på tack för tackfest och spelade bästa spelet.


Var på Trappan med denna fina tjej!


Var på hemmafest där jag fick dom här:


Jag åkte även lite till Linköping, fikade, var på årets sista Vegetariska Afton där vi var för upptagna med att äta och skratta för att komma ihåg att fota, och jag längtade till slut hem helt sjukt mycket!



Strax var det julafton!


Och sen nyårsafton som jag firade med den här godingen, och 3 godingar + 3 katter till.


Det var slutet på 2010 som varit ett av mina allra bästa år. Herregud vad mycket fantastiskt som har hänt! :) Mitt motto var Bran nue dae och det har jag verkligen följt. Tack 2010, nu gör vi 2011 minst lika bra!

1 kommentar:

  1. du är en jättefin tjej! tack för att du gjort 2010 så underbar! =)
    /sandra

    SvaraRadera